Linka bezpečí chce v nové kampani šířit vlídné slovo

pátek, 27. listopadu 2015, 17:21 Aktuality, Reklama MediaGuru

Linka bezpečí spouští novou fundraisingovou kampaň, v němž poukazuje na hlavní „pracovní nástroj“ konzultantů linky – vlídné slovo. Kampaň, jež poběží v rádiu, outdooru a na internetu, vyzývá potenciální přispěvatele a donátory, aby se na webových stránkách www.vlidneslovo.cz zapojili do šíření vlídných slov.

Ze stránek je možné poslat online pohlednice, které jsou dílem předních českých umělců, jako jsou fotografové Alžběta Jungrová a Lukáš Dvořák nebo výtvarníci Jan Gemrot, Jana Farmanová, Markéta Vydrová či Eva Roverová. Stejně tak je možné někomu blízkému za DMS pro Linku bezpečí objednat zasílání vlídných slov mailem na každý den po dobu jednoho týdne.

Zasláním dárcovské SMS, jejímž prostřednictvím přispějí na provoz Linky bezpečí, mohou navíc získat soukromé vystoupení skupiny Mandrage, které mohou věnovat svým blízkým.

Linka bezpeci 1_2

Linka bezpeci 1_3

Linka bezpeci 1_5

„Naší snahou je originálním způsobem poděkovat našim současným i potenciálním dárcům za jejich podporu a zároveň je vyzvat, aby nám také pomohli šířit vlídná slova, kterých se nám všem v dnešní napjaté době dostává obecně málo,“ říká Ivana Šatrová, ředitelka Linky bezpečí.

Partnery kampaně, kterou pro Linku bezpečí připravila komunikační agentura Face Up, jež zároveň zajistí i PR podporu, jsou televizní stanice Óčko, Rádio Impuls, Seznam.cz a JCDecaux.

-stk-