Jägermeister rozvíjí novou platformu i na Instagramu

čtvrtek, 03. prosince 2015, 12:33 Aktuality, Internet & Mobil, Reklama MediaGuru

Jägermeister nadále rozvíjí svou novou marketingovou platformu Nepřestávejte lovit“. Po uvedení nového televizního spotu v listopadu se nyní komunikace značky rozšiřuje i na Instagram.

Instagramový profil Nepřestávejte lovit
Instagramový profil Nepřestávejte lovit

„Chceme lidem říkat víc, než aby byli divocí na mejdanu,“ přibližuje myšlenku Pavel Starka, brand manager značky Jägermeister. „Každý má v životě sny a touhy, a pokud by je chtěl naplnit, nemůže sedět na gauči,“ dodává.

„Smyslem projektu na Instagramu je přiblížit televizní spot a myšlenku za ním do komunity skalních fanoušků,“ doplňuje Veronika Hromadová, digital marketing manager společnosti Rémy Cointreau

V rámci instagramové kampaně značka představuje osobnosti z oblastí tattoo, DJing, fotografie, fashion a street art, jsou jimi Jozef Dian, jedna z hlavních tváří art labelu Life is Porno, zakladatel My Dear Clothing Zbyněk Štandera, fotograf Jiří5, tatér Michael Boček a DJ Friky z rádia Color.

NL_diam
Jozef Dian
NL_dj-friky
DJ Friky
Michael Boček
Michael Boček

Technicky se jedná o sérii panoramatických i klasických fotografií umístěných na několika vzájemně propojených účtech. „Snažili jsme se využít možnosti Instagramu trochu více, než udělat klasický obsah,” říká Martina Votrubová z agentury TL5 Digital, která kampaň na Instagramu připravila. Z jednotlivých profilů je možné se dostat také na stránky kampaně.

V kampani značka využije také Instagram Ads a PR, o které se pro značku Jägermeister dlouhodobě stará PR agentura Nedori. Videa pro kampaň produkovala agentura LIP Production.

-stk-