Březňák v kampani vzdává poctu generaci otců

pondělí, 18. ledna 2016, 10:55 Aktuality, Reklama MediaGuru

Od 18. ledna startuje pivní značka Březňák svou televizní kampaň. Zamýšlí se v ní nad úctou k rodičům, kteří si s přibývajícím věkem mohou připadat tak trochu opomíjení a stranou od aktuálního dění.

„Spotem chceme oslovit právě lidi této generace, generaci našich tátů. Ukázat jim, že právě jejich hodnoty a zkušenosti mají v tomto světě své místo a nemusí se za ně stydět, naopak na ně mohou být náležitě hrdí,“ popsal manažer značky Březňák Jakub Marek. Hodnotami staré školy, jakými jsou rozvážnost, tradice, poctivost, vztah k domovu, lidský přístup a ruční práce, se podle něj řídí i při vaření piva v pivovaru ve Velkém Březně. Dále chce značka svým spotem povzbudit mladé, aby pozvali své otce na pivo. „Chceme mladým reklamou vzkázat, že i když vidí svoje táty jako hrdiny, neznamená to, že oni se tak cítí,“ dodal Jakub Marek.

Nový reklamní spot se natáčel v loňském roce na různých místech České republiky, například v Říčanech u Prahy nebo České Lípě. K vidění bude na stanicích skupiny Nova a Prima ve formátech 60s, 30s a 15s. Před nasazením spotu značka na kampaň upozorňovala teaserem na internetu.

O kreativní koncept se postarala agentura VCCP, produkci zajistila společnost Bistro Films.

-stk-