Škoda Auto dokončila v ČR redesign své obchodní sítě

čtvrtek, 21. ledna 2016, 12:07 Aktuality, Marketing MediaGuru

Automobilka Škoda Auto na českém trhu dokončila modernizaci své obchodní sítě. Všech 184 prodejních a 231 servisních míst dostalo do 31. prosince loňského roku nový korporátní design, změna se však dotkla i digitalizace prodejního procesu, včetně doplňkových služeb. Zavedeny byly rovněž nové přístupy k zákazníkům.

Téměř polovina obchodních partnerů značky velmi výrazně přestavěla své showroomy, zhruba 6 % z nich pak vybudovalo prostory zcela nové. Dosavadní zákaznické ohlasy na nový vzhled autosalonů jsou podle automobilky pozitivní. Prodejci, kteří přešli na nový korporátní design v předstihu, potvrzují vyšší návštěvnost svých showroomů, lepší zázemí pro klienty, stejně jako větší motivaci svých zaměstnanců.

Redesign, jenž byl zahájen v roce 2013, klade důraz na jednoduché tvary, modulární designové prvky, osvětlení a kombinaci bílé, zelené a šedé barvy. Nové budovy mají tmavě šedou fasádu s bílým pásem, lemujícím boční a horní hranu čela budovy, kde je uveden název prodejce. Čelní stěna je cele prosklená, doplněna o zelený vstupní portál a komunikační stěnu, která se mění podle aktuální komunikace značky. Komunikační stěna o standardních rozměrech až 8 x 8 metrů je buď pokryta bannerem, nebo se na ní nachází LED obrazovka.

Nový otevřený showroom Škoda v Hradci Králové.V interiéru naproti vchodu se nachází tzv. Highlight stěna, na které je umístěno jediné logo značky Škoda v prostoru. od logem je místo na grafické motivy, které lze pravidelně měnit. Stěna slouží jako pozadí pro aktuální model Škoda. Dále je zde uvítací zóna, čekací zóna s WiFi či produktová stěna s doplňky a merchandisingem. Součástí showroomů je konfigurátor vozu, kde si může zákazník sestavit vůz podle svých představ. Showroom je přímo propojen i s výdejním místem, odkud si zákazník nové auto odveze.

Highlight stěna

Ve vztahu k zákazníkům byla zavedena strategie Human Touch, zakládající si na osobním kontaktu zohledňujícím individuální potřeby konkrétního klienta. Prodejce má vyvolat v zákaznících pozitivní emoce v souvislosti se značkou Škoda tak, aby se do showroomů rádi vraceli.

-stk-