Zuno spouští síť kamenných kontaktních míst

středa, 06. ledna 2016, 14:01 Aktuality, Marketing MediaGuru

Banka Zuno v České republice, která doposud až na jednu výjimku neměla kamenné pobočky, zahajuje provoz kontaktních míst pro klienty. Fungují již na šesti místech, v Liberci, Plzni, Praze, Českých Budějovicích a Ostravě, kde se otevřeli hned dvě pobočky.

„Rozšiřování počtu kontaktních míst je pro nás příležitostí oslovit i ty zájemce o bankovní služby, kteří potřebují například pomoc s dodáním potřebných dokumentů, nebo chtějí osobní konzultaci,“ uvedl šéf divize prodeje Zuno Ján Bača. Cílem je oslovit širší okruh lidí a nabídnout osobní kontakt s bankou těm, kteří primárně nevyužívají pro správu financí jen internet.

Kontaktní místa zřizuje Zuno ve spolupráci se společností Chytrý Honza v rámci konceptu Chytré adresy, kombinující online svět s offline distribucí finančních produktů. Do konce roku plánuje otevřít minimálně dvě desítky kontaktních míst. Místa mají neformální prostředí, připomínat chtějí spíše obývací pokoj.

Zuno na Chytré adrese_1

Zuno na Chytré adrese_2

Zájemci si na kontaktních místech mohou otevřít účet, podat žádost o půjčku či vyřídit refinancování půjčky, kterou banka od 7. ledna opět podporuje nadlinkovou kampaní. Poběží v televizi na TV Nova a TV Prima, a také na internetu prostřednictvím bannerů, PPC a FB.

Kampaň vytvořil interní tým banky Zuno ve spolupráci s agenturou Gunpowder.

-stk-