Avon se letos spojuje s Českou Miss, zvolí si vlastní

čtvrtek, 18. února 2016, 07:29 Aktuality MediaGuru

Kosmetická společnost Avon se letos stala oficiálním partnerem České Miss. Po loňském partnerství se SuperStar se tak jedná o další aktivitu značky na poli oficiálního vizážisty mediálně sledované soutěže. „Loni se nám velmi osvědčilo přirozené spojení pořadu se značkou, letos bychom na to chtěli s Českou Miss navázat,“ uvedla pro MediaGuru.cz Alena Pytlíčková, PR & Advertising Manager Avonu.

Avon využívá svého partnerství rovněž ke content marketingovým aktivitám na sociálních sítích. Fanoušci na jejím Facebookovém profilu se budou moci zapojit do hlasování o vlastní Miss Tvář. S tváří vítězky by společnost ráda pracovala i nadále, například v rámci svého katalogu. Na tvorbě obsahu se rovněž podílí youtuberka Petra Lovely Hair, která ve svých videích poodhaluje zákulisí soutěže.

Avon do České Miss věnoval oficiální produkty – rtěnku True Colour Matte a řasenku Big and Multiplied. Zároveň se postará o kompletní líčení finalistek, supervizorem bude oficiální vizážista značky Pavel Bauer.  

-stk-