Bohemia uvádí Vrrruby, na YT komentuje „zprávy“

pátek, 19. února 2016, 12:55 Aktuality, Reklama MediaGuru

Značka Bohemia uvádí na trh novinku v podobě chipsů Vrrruby. Od února je nový produkt se dvěma příchutěmi – solené a česnekové – k dostání v obchodech, od března by měl být podpořen i v nadlinkové komunikaci, kde značka od února využívá nový koncept s dvojicí bramborových postaviček Zemákem a Křupákem.

Novinka se silnými plátky brambor s velkými vruby chce oslovit zejména mužské spotřebitele. I proto se na obalech objevuje značka s přeškrtnutou lodičkou a nápisem „nic pro dámičky“.

Novinka Bohemia Vrruby
Novinka Bohemia Vrrruby

Značka také od února na YouTube začala s tzv. výkřupy týdne, v nichž zmínění maskoti s hlasem Oty Jiráka a Saši Rašilova komentují na týdenní bázi aktuální dění v České republice.

Pod kreativním konceptem je podepsána agentura VCCP. Animaci zajistilo studio Animation People.

-stk-