Březňák rozšířil portfolio o 11, podpoří ji od března
Pivovar Velké Březno rozšiřuje své portfolio čepovaných piv o Březňák 11. Novinku představuje pivovar jako pivo na „oslavu hrdinů ze staré školy“, čímž poukazuje na jednu ze svých hodnot – rozvážnost, tradice, poctivost, vztah k domovu, lidský přístup a ruční práce.
„Březňáka 11 jsme se rozhodli vařit proto, že naše rodina piv Březňák už na první pohled nebyla kompletní. Základem standardního portfolia je Březňák světlý výčepní a ležák, dále u nás vyrábíme skvělý celoroční speciál Březňák 14% hm. Každý rok navíc přidáváme sezonní speciál, letos to byl Märzen. Jedenáctka dosud v této společnosti jednoznačně chyběla,“ komentuje vrchní sládek a ředitel pivovaru Velké Březno Michal Rouč.
Od začátku března podpoří novinku nadlinková kampaň, která bude rozvíjet letos představený koncept vzdávající poctu otcům. Kampaň se objeví v televizi, kde budou nasazeny tři verze 15s spotu.
O kreativní koncept se postarala agentura VCCP, produkci zajistila společnost Bistro Films.
-stk-