Bubble spojí v BSNAP značky s tvůrci obsahu

pondělí, 22. února 2016, 06:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Obsahová agentura Bubble spouští projekt BSNAP, kterým chce propojit značky s talentovanými obsahovými tvůrci. Projekt zastupuje Lukáš Kořínek, Martin Pistulka a nová posila agentury Jakub Mařík, který do Bubble nově nastoupil na pozici Content Scout & Curator.

„Jakubův úkol je hledat na sociálních sítích talentované lidi. Nezávisle na tom, kolik mají followers nebo jaké aktuální pozornosti v online světě dosahují. Tyto lidi poté zaštítíme naším jménem, zázemím Bubble a spojíme je s firmami, pro které budou tvořit obsah na míru. BSNAP tým se postará o celý projekt od začátku do konce jak z pohledu klienta, tak obsahového tvůrce. Garantujeme firmám kvalitní rozmanitý obsah a tvůrcům, že za něj dostanou dobře zaplaceno,“ říká Lukáš Kořínek, majitel obsahové agentury Bubble.

Jakub Mařík je sám v komunitě tvůrců aktivní. Spoluzaložil projekt #Najforever, který spojuje skupinu předních českých blogerek a jejich přátel. Kromě toho před příchodem do Bubble spustil svůj e-shop typoland.cz. Dříve pracoval v Boomerang Publishing jako grafik, kde se podílel na tvorbě firemních časopisů.

Jakub Mařík
Jakub Mařík

V současné době má Bubble pro BSNAP vytipovaných přes 150 talentovaných lidí, kteří jsou aktivní na různých sociálních sítích a zaměřují se na fotku, video, text nebo další microcontent. Se čtyřiceti z nich už zahajuje spolupráci na prvních sedmi projektech a k rozdělení má pro ně řádově stovky tisíc korun jen za první měsíc běhu projektu.

V rámci projektu BSNAP bude Bubble s tvůrci obsahu také organizovat události a školení pro různé značky, kde budou sdílet své zkušenosti s tvorbou a šířením obsahu na sociálních sítích.

-stk-