Ceníková hodnota reklamy roste u financí a nealka

úterý, 09. února 2016, 12:21 Aktuality, Reklama MediaGuru

Pohled na meziroční srovnání monitoringu reklamy AIS společnosti Nielsen Admosphere ukazuje, že z vybraných segmentů v roce 2015 zaznamenal téměř pětinový nárůst z hlediska ceníkové hodnoty reklamy segment nealkoholických nápojů, o více než desetinu vzrostly i segmenty finančních služeb (včetně pojištění) a farmaceutických přípravků. Naopak propad se projevil u telekomunikačních služeb nebo segmentu čisticích a lešticích prostředků. Uvedené segmenty zahrnují pouze inzerci s upřesněním výrobce, tedy nejsou do nich zahrnuty reklamy prodejců, řetězců, zásilkových služeb, internetových distributorů a podobně.

Ceníkové ceny vybraných segmentů (Kč) v letech 2015 a 2014

Kategorie_ceny

Zdroj: Nielsen Admosphere

-mav-