Henkel uvádí na trh pracích prostředků značku K2r

středa, 10. února 2016, 10:13 Aktuality, Reklama MediaGuru

Společnost Henkel uvádí na český trh novou značku K2r, pod níž představí prací ubrousky K2r Colour Catcher. Distribuci produktů značky přebírá firma Henkel od francouzské společnosti Spotless Group, kterou koupila v roce 2014 za 940 mil. eur.

Základy značky K2r položil italský vynálezce Carlo Vanoni, jenž byl jako horolezec fascinován zdoláním druhé nejvyšší hory světa K2 v roce 1954. Podle této hory pojmenoval své pokusy vůbec prvního pracího ubrousku na světě. Svým pokusům navíc přiřazoval písmena podle abecedy a úspěchu dosáhl u písmene „r“ – proto název K2r.

Dnes K2r představuje umbrella brand pro prací aditiva, jako jsou prací ubrousky, odstraňovače skvrn a další produkty.

K2r CC 10 CZ_SK
Novinka K2r Colour Catcher

Novinku K2r Colour Catcher v České republice podpoří nadlinková kampaň se sloganem „Důkaz na ubrousku“. Zdůrazněna bude především schopnost produktu zamezit obarvení prádla, složení bez chemie a biologická odbouratelnost. Kampaň v televizi a na internetu doplní PR aktivity a podpora v místě prodeje, hostesky i sampling.

K2r - klíčový vizuál
K2r - klíčový vizuál

-stk-