Šéfredaktorem Extra.cz je Potměšil, vystřídal Šťastnu
Jan Potměšil ve funkci vystřídal Josefa Šťastnu, který eXtra.cz vedl pět let.
Nej.tv má získat kontrolu nad společnostmi itself a Telly CE, které operují na poli telekomunikačních a IPTV služeb.
Albert se již tři roky po sobě spojuje ve vánoční kampani s postavou Darebáčka, který plní přání prostřednictvím pečení.
Visa si v globálním tendru vybrala na kreativu agenturu Wieden+Kennedy a skupinu Publicis Groupe.
Také druhý díl seriálu Kukačky se stal nejsledovanějším pořadem pátečního večera a rovněž celého dne. Sledovalo ho opět 1,58 mil. diváků starších 15 let.
Vánoční kampaň Penny Marketu se nese v duchu tradičních českých Vánoc a vystupují v ní zaměstnanci českých dodavatelů.
Návrat Ordinace v růžové zahradě po vánoční přestávce sledovalo v průměru téměř 1,1 mil. diváků (15+), šlo o nejlepší výsledek po 20:00. Oproti podzimu vysílá Ordinace ve čtvrtek jen jeden díl. Nadprůměrného výsledku dosáhla ČT2 s novým pořadem V karavanu po Česku.
Ve vánoční kampani Visa připomíná, že i za dárky lze platit rychle a bezkontaktně.
Nenávistné komentáře namířené na dětské protagonisty letošní vánoční kampaně Vodafone odmítá.
Další díl pořadu Výměna manželek zhlédlo v průměru víc než milion diváků, což byl nejlepší výsledek středečního večera po 20:00.
Televize Nova brzy do svého vysílání zařadí nový seriál Anatomie života.
Další díl seriálu Slunečná se stal nejsledovanějším čtvrtečním pořadem po 20:00, sledovalo ho 1,2 mil. diváků (15+). Na hranici milionu diváků dosáhla i Ordinace v růžové zahradě.
Třetí díl minisérie Božena sledovalo v průměru 1,59 mil. diváků 15+. Pořad se znovu stal nejsledovanějším v neděli večer i po celý nedělní den.
Nejnovější kampaní reaguje Ikea na rostoucí výskyt domácího násilí. Součástí budou i interaktivní instalace ve třech obchodních domech.
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.