O2 spouští kampaň na tarify Chytré sítě s benefity

úterý, 16. února 2016, 13:47 Aktuality, Reklama MediaGuru

Mobilní operátor O2 spouští v polovině února novou kampaň, ve které představí tarify Chytré sítě. „Kromě klasického volání, posílání zpráv nebo datování přinášíme našim zákazníkům celou řadu výhod. Čím vyšší tarif u nás čerpají, tím více benefitů získají,“ říká Jiří Caudr, marketingový ředitel v O2.

Zákazníkům nově nabídne tři různé úrovně výhod: základní, standardní a prémiové. Podle úrovně mohou čerpat různou výši slev, a to od běžných Extra výhod až po okamžitou slevu 2 000 korun na vybraná zařízení nebo pravidelný kredit na nákupy v O2 Active. Benefity, které operátor zákazníkům v jednotlivých skupinách nabídne, přitom bude v průběhu roku měnit a doplňovat.

Kampaň bude k vidění v televizi a na internetu. Do televize budou nasazeny celkem čtyři spoty.

Koncept kampaně vytvořil interní tým O2. Produkce se zhostila společnost Filmservice, režie se ujalo duo MODS ve složení Martina Přikryla a Michala Nohejla. Nákup a plánování médií zajistila agentura Médea.

-stk-