SquareMedia nabídne i skladovací a logistické služby
Nová kreativní agentura SquareMedia, kterou na českém trhu spouští Oldřich Dostál, ve svém zaměření na kreativní e-commerce a personalizaci nabídne kromě strategických, kreativních a mediálních služeb rovněž skladovací a logistickou kapacitu. „Chceme doplnit komunikační mix o možnosti doručení zboží zákazníkovi. Klientům tak nabízíme plně automatizované řešení skladování, balení a logistiky,“ vysvětluje Oldřich Dostál.
Ve spolupráci s blíže nespecifikovaným obchodním partnerem má agentura k dispozici sklad, jehož kapacita může být podle potřeb navýšena. Logistika je škálovatelná od jednoho balíku do tisíce balíků denně. „Tuto unikátní logistiku chceme nabídnout klientům, které si chtějí e-commerce kampaň vyzkoušet. Základní řešení zahrnující tvorbu e-shopu, skladování, logistiku přes nejznámější dopravce nejznámější dopravce (DPD, PPL, Česká pošta) i platební moduly (platba kartou, dobírka, převod, PayPal) jsme schopni postavit za jeden až dva měsíce a náklady začínají na 300 tisících korun,“ upřesňuje Oldřich Dostál.
Agenturní tým začíná na šesti lidech a je složen z kreativce, mediálního plánovače, analytika, account manažera a e-commerce manažera. V současnosti probíhají jednání s několika prvními klienty.
Oldřich Dostál stál šest let ve vedení digitální části McCann, zkušenosti má také z agentury WMC/Grey. Na svém kontě má více než desítku kreativních ocenění, například zlatou Effie za kampaň pro Bohemia Chips – S chutí do Texasu. Byl také předsedou Digitální sekce AKA.
-stk-