3M zamíří svou komunikaci i na koncové klienty
Technologická společnost 3M se rozhodla rozšířit svou B2B komunikaci i na segment B2C. V dubnu proto spustí kampaň na podporu znalosti své značky. V duchu nové platformy 3M Science. Applied to Life. v ní ukáže, jak dokáže své vědecké poznatky převádět do praxe.
„Portfolio 3M má přes 50 tisíc produktů a každý segment vyžaduje něco jiného. Aktuální kampaní upozorňujeme na to, co mají všechny tyto produkty společné – vycházejí z aplikace vlastního výzkumu a vývoje 3M, které umožňují lidem být ještě lepší v tom, co dělají,“ vysvětluje marketingový ředitel 3M René Skuček.
Na aplikaci vědeckých poznatků do praxe upozorní 3M prostřednictvím dvou vizuálů s produkty, které zároveň reprezentují dva z klíčových segmentů. Respirátory Aura odkazují na spolehlivost a bezpečnost ochranných pracovních prostředků, brusiva Cubitron II na průmyslovou výrobu. Kampaň bude k vidění až do poloviny června v oudooru, tisku a na internetu. Každá z kreativ bude mít vlastní landing page s marketingovou automatizací.
Kreativa kampaně vznikla v zahraničí, do českého prostředí ji adaptovala agentura BBDO. O mediální plánování a nákup médií se postarala Zenith Optimedia.
-stk-