Do Programmatic Media nastupuje M. Bartošová

středa, 02. března 2016, 10:20 Aktuality, Reklama, Lidé MediaGuru

Do Programmatic Media nastupuje Michaela Bartošová, která se bude starat o content marketing s důrazem na influencery, nové komunikační platformy a sociální sítě. Do společnosti přichází z PR agentury FleishmanHillard, kde měla na starosti FMCG klienty a korporátní komunikaci. Mezi její klienty patřili Procter&Gamble, Český svaz pivovarů a sladoven, Sapeli, Nadace Kooperativa nebo EY Podnikatel roku.

Michaela Bartošová
Michaela Bartošová

„Rozhodli jsme se neomezovat pouze na digitální operace. Nyní jsme také tvůrci integrovaných kampaní, vyprávíme zábavné, pravdivé, poutavé a inspirativní příběhy. Nechceme širokou veřejnost bombardovat strohými sděleními, ale dáváme jí prostor k dialogu a aktivní komunikaci. Do diskuze zapojujeme co nejvíce lidí, kteří se s našimi myšlenkami a názory ztotožní a šíří je dál,“ vysvětluje jednatel společnosti Roman Stolejda.

-stk-