Magazín ČSA mění vydavatele i svoji podobu
Společnost C.O.T. media zvítězila v poptávkovém řízení pro České aerolinie (ČSA) a bude pro ně na klíč připravovat palubní magazín. Od července 2016 se časopis představí v jiném formátu, designu a s novým názvem: fly OK.
„Změna našeho palubního časopisu odráží celkovou proměnu a restrukturalizací Českých aerolinií a souvisí s naší novou marketingovou strategií. Nemáme ambici dělat výpravný lifestylový titul a konkurovat titulům, které jsou běžně k dostání na našem trhu a cestující je buď na palubě dostane, nebo si je může kdykoliv jednoduše koupit. V našem palubním magazínu se chceme více zaměřit na samotnou podstatu našeho byznysu, a to cestování v širším měřítkuí,“ uvedl Ján Tóth, ředitel Českých aerolinií pro obchod
a marketing.
Připravovaná nová podoba je podle ČSA vyústěním dotazníkového šetření probíhajícího začátkem roku 2015 mezi klienty a cestujícími. Palubní časopis se tak nově více zaměří na produktové novinky ČSA, představí destinace vhodné k navštívení, přidá cestovatelské tipy či upozorní na plánované změny, kampaně, spolupráce a partnerství.
-mav-