MBPFW má konferenci o módních značkách a byznysu

úterý, 15. března 2016, 10:49 Aktuality, Marketing MediaGuru

Po přednáškách s významnými hosty Mercedes-Benz Prague Fashion Weeku (MBPFW), jakými byli novinářka Jessica Michault nebo stylista a talent scout italského Vogue Alessandro Buzzi, přichází MBPFW s novou, rozšířenou platformou. Mezinárodní konference Business Forward Forum by ČEZ & Forbes poskytne globální i lokální pohled na obchod s módou a designem.

Ve čtyřech diskuzních panelech složených z českých i zahraničních osobností nabídne 360° pohled na aktuální témata módního odvětví, pokusí se reflektovat poslední vývoj i předpovědět nejbližší budoucnost.

Panelové diskuze se zaměří na čtyři základní kroky módního podniku k úspěchu – zajištění produkce, investice a financování, PR a konečný prodej. Každý z panelů se pak vyjádří ke konkrétní otázce.

V případě produkce se bude jednat o obnovení tradice českého oděvního průmyslu a nových příležitostech. Diskuzi o financích a investicích, kterou si vzal pod křídla magazín Forbes a jeho šéfredaktor Petr Šimůnek, probere začátky značky i ve vztahu k dnešní digitální éře. PR panel se zaměří na sociální média a digitální komunikaci, jež v posledních letech změnily pravidla hry módního byznysu. Na debatu o komunikaci plynule naváže poslední diskuse o prodeji zaměřená na e-commerce i nedávné změny celého obchodního řetězce nastartované značkou Burberry.

Diskuse se uskuteční v pátek 18. března 2016 v pražské Chemistry Gallery od 10 do 17 hodin.

Podrobný program si můžete prohlédnout zde nebo v samostatném souboru zde:  MBPFW_FW16_BFF by ČEZ Forbes

-mav-