Omnicom: Fuse se spojuje s Digital Innovations

čtvrtek, 31. března 2016, 11:02 Reklama MediaGuru

Vedle nestandardních TV operací bude nově nabízet i online content.

Divize Fuse a Digital Innovations skupiny Omnicom Media Group se od 1. dubna 2016 spojují do společné jednotky. Cílem spojení má být rozšíření nabídky o komplexní digitální, resp. multimediální projekty, nově pak pod zastřešující hlavičkou Fuse.

V čele Fuse nadále zůstává Hana Halvorsen Banks, řízení a kreativitu digitálních projektů bude mít na starost Jan Edlman, Head of Digital Innovations skupiny Omnicom Media Group.

„Spolu s kolegy jsme v tuto chvíli schopni nabízet nejen televizní obsah a komerční záležitosti s ním spojené, ale nově i online content, youtubery, webové stránky, aplikace a mnoho dalšího. Rozšíření Fuse aktivit reflektuje změny na trhu a požadavky klientů, kteří stále častěji hledají komplexní řešení, které je jim v tuto chvíli málokdo schopný nabídnout,“ říká Hana Halvorsen Banks, ředitelka Fuse.

„Šíření obsahu pomocí sociálních médií a dalších digitálních platforem je trend, který nemůže zůstat nepovšimnut. Dobrý a zajímavý obsah již dávno překročil rámec TV a uživatelé navíc očekávají, že k němu najdou podrobnosti a další zajímavosti. Hledají interakci a zábavu, a to přesně jim nabídneme s našimi klienty. Vytváříme tak k obsahu další přidanou hodnotu, ať už se jedná o soutěžní weby, herní platformy, mobilní aplikace, či profily na sociálních médiích. Především pak sociální média, Youtubers a tzv. social-centric řešení budou charakteristickou osou naší rozšířené nabídky,“ říká Jan Edlman.

Divize Fuse v posledních třech letech získala pro své klienty čtyři Zlaté pecky (Maspex, Komerční banka, Vodafone, Hewlett Packard). Mezi největší klienty Fuse patří Komerční banka, Vodafone, Hartmann Rico, Jan Becher, PSA a další.

Divize Digital Innovations se specializuje na digitální oblast, za své realizace webů, mobilních a aplikací na Facebooku posbírala několik ocenění (např. KIA Soul, Hewlett Packard Motýli, Puma Creative factory, Můj McDonald’s atd.). Jako jedna z prvních realizovala na českém trhu aplikace na Facebooku, projekty zahrnující augmentovanou realitu a či herní a mobilní platformy.

-mav-