Reklamní skupiny Media Club a CET 21 v únoru

středa, 02. března 2016, 12:13 Aktuality, Reklama, TV MediaGuru

Postavení dvou největších reklamních TV skupin na sledovanosti v druhém letošním měsíci bylo vyrovnané v diváckých skupinách 15+ a 15-69. V cílové skupině 15-54 má odstup CET 21 o více než pět procentních bodů. Pro Media Club (do výsledku jsou započítány stanice skupiny Prima, Barrandov, Óčko a kanály Mňam TV a Nickelodeon) je klíčová skupina 15-69, na kterou od roku 2016 prodává reklamu. Pro CET 21 (skupina Nova) je zase primární 15-54.

Podíl reklamních skupin (%), únor 2016, celý den

TV reklama_1

Podíl CET 21 a Media Clubu je od začátku letošního roku (1.1.-29.2. 2015) v 15-69 rovněž vyrovnaný, resp. velmi mírně lepší pro Media Club, v 15-54 má vyšší podíl CET 21.

Podíl reklamních TV skupin (%) v roce 2016, celý den

1.1.2016-29.2.2016 Media Club CET 21 ČT celkem Atmedia ostatní
15-69 29,78 29,74 28,94 2,51 9,01
15-54 29,23 33,46 25,1 2,11 10,09

Zdroj dat: ATO-Nielsen Admopshere

-mav-