Startuje nový ročník soutěže Český direkt & Promo

úterý, 08. března 2016, 08:05 Aktuality, Marketing MediaGuru

V letošním ročníku soutěže Český direkt & Promo (ČD&P) poprvé dohromady splyne v jedné kategorii Přímá B2B a B2C komunikace. Nově je zavedena kategorie Destinační marketing, která je určena pro kampaně na podporu cestovního ruchu a regionů obecně. Poprvé bude také možné přihlásit práce do pěti digitálních kategorií, které pomohlo definovat sdružení Digitální agentury, sekce při AKA. Detailní popis těchto kategorií najdete na webu soutěže.

Soutěžní kategorie 2016:

  1. Integrovaná komunikace
  2. Přímá B2B a B2C komunikace
  3. Spotřebitelské soutěže a loyalitní programy
  4. Event, field a sportovní marketing
  5. Retail/merchandising/instore marketing vč. promočních obalů
  6. Veřejný zadavatel
  7. Nízkorozpočtové kampaně
  8. Destinační marketing? (ještě dotáhneme název)
  9. Idea (Myšlenka, Content Marketing, využití blogerů...)
  10. Inovace (Zapojení technologie, netradiční řešení)
  11. Digitální trefa (Digitální direkt, max. efektivní řešení)
  12. Social media (Facebooková řešení, Instagram,...)
  13. Digitální integrovaná komunikace (Integrované digitální řešení, 360)

Přihlášky do letošního ročníku soutěže Český direkt & Promo lze posílat do 1. dubna 2016.

Cesky direkt a promo

Ředitelem soutěže se pro letošní ročník stal Ondřej Gottwald, který zastupuje agenturu Garp Integrated v sekci aktivačních agentur AKA. Užší tým ČD&P doplňuje nová předsedkyně poroty, Naďa Šolcová – specialistka na direkt marketing, koučka a zakladatelka win-win institute, s.r.o. a projektu win-win network.

ČD&P je národním kolem mezinárodní soutěže IMC Awards, do které se kvalifikují pouze vítězové kategorií z národních soutěží. V posledních třech ročnících této mezinárodní soutěže získaly české agentury 7 bronzových a 7 stříbrných medailí.

-mav-