Startuje nový ročník soutěže Český direkt & Promo
V letošním ročníku soutěže Český direkt & Promo (ČD&P) poprvé dohromady splyne v jedné kategorii Přímá B2B a B2C komunikace. Nově je zavedena kategorie Destinační marketing, která je určena pro kampaně na podporu cestovního ruchu a regionů obecně. Poprvé bude také možné přihlásit práce do pěti digitálních kategorií, které pomohlo definovat sdružení Digitální agentury, sekce při AKA. Detailní popis těchto kategorií najdete na webu soutěže.
- Integrovaná komunikace
- Přímá B2B a B2C komunikace
- Spotřebitelské soutěže a loyalitní programy
- Event, field a sportovní marketing
- Retail/merchandising/instore marketing vč. promočních obalů
- Veřejný zadavatel
- Nízkorozpočtové kampaně
- Destinační marketing? (ještě dotáhneme název)
- Idea (Myšlenka, Content Marketing, využití blogerů...)
- Inovace (Zapojení technologie, netradiční řešení)
- Digitální trefa (Digitální direkt, max. efektivní řešení)
- Social media (Facebooková řešení, Instagram,...)
- Digitální integrovaná komunikace (Integrované digitální řešení, 360)
Přihlášky do letošního ročníku soutěže Český direkt & Promo lze posílat do 1. dubna 2016.
Ředitelem soutěže se pro letošní ročník stal Ondřej Gottwald, který zastupuje agenturu Garp Integrated v sekci aktivačních agentur AKA. Užší tým ČD&P doplňuje nová předsedkyně poroty, Naďa Šolcová – specialistka na direkt marketing, koučka a zakladatelka win-win institute, s.r.o. a projektu win-win network.
ČD&P je národním kolem mezinárodní soutěže IMC Awards, do které se kvalifikují pouze vítězové kategorií z národních soutěží. V posledních třech ročnících této mezinárodní soutěže získaly české agentury 7 bronzových a 7 stříbrných medailí.
-mav-