AdActive nově sází na behaviorální marketing

pátek, 22. dubna 2016, 11:01 Aktuality, Internet & Mobil MediaGuru

Mediazastupitelství AdActive začalo nabízet klientům a inzerentům možnost tzv. behaviorálního cílení a také cílení podle nákupního záměru. AdActive je členem sdružení CPEx a data sbírá ve spolupráci s ostatními členy sdružení.

Nabídka behaviorálního cílení a cílení podle nákupního záměru je dalším krokem oddělení programatické reklamy, které v AdActive vzniklo v listopadu 2015. “Široké portfolio zastupovaných webů nám umožňuje poměrně snadno získávat data o zájmech a chování uživatelů, a to v mnoha zájmových skupinách. Nejsilněji jsou zastoupeny zpravodajské a finanční weby, dále weby pro muže se zaměřením na sport, finance a film, dále weby pro ženy zaměřené na krásu, zdravý životní styl, děti a rodinu. Inzerentům tak můžeme nabídnout cílení přesně podle jejich potřeb a efektivnější kampaně s důrazem na zvýšení konverze,” říká Ondřej Lejko, RTB director AdActive.

AdActive využívá cílení podle zájmů a nákupního záměru jak v případě programatické reklamy, kde si kampaň klient nastavuje a filtruje sám podle své aktuální potřeby, tak i neprogramatické – display reklamy, kdy klient může využít kompletní portfolio webů a formátů a AdActive mu sestavuje kampaně s cílením na míru.

Oddělení programatického nákupu AdActive se kromě behaviorálního marketingu a RTB soustředí i na rozvoj Private Deal aktivit.

-mav-