Avon láká na letošní pochod s ženami bojovnicemi

pondělí, 16. května 2016, 17:06 Aktuality, Reklama MediaGuru

Avon pořádá 11. června již 16. ročník charitativního Avon Pochodu na podporu boje proti rakovině prsu. Akci už od začátku května komunikuje mediální kampaň se sloganem „Život je boj“, jež pracuje s tématem žen bojovnic.

Ženy stylizované do bojovnic, oblečených v růžových tričkách Avon Pochodu, byly vybrány z řad pacientek, které postihlo závažné onemocnění prsu.

Kampaň běží v televizi, tisku, outdooru, rádiu a na internetu. Televizní spoty poběží na stanici Prima Love, jež je opět hlavním mediálním partnerem. Rádiové spoty namluvil jeden z  ambasadorů pochodu Dan Bárta, vysílají se na všech stanicích skupiny Radiohouse v Praze a středních Čechách. V outdooru je k vidění na reklamních nosičích v MHD, billboardech, na světelných vitrínách v ulicích Prahy a na velkoplošných LCD obrazovkách.

AVON

AVON_2

Online část mediální kampaně komunikuje kampaňové vizuály napříč celým reklamním prostorem s nemalým podílem sociální sítě Facebook. Společně s osvětou a propagací dne konání AVON Pochodu akcentuje zejména koupi Triček 2016, které jsou stěžejními předměty pro příspěvek na konto proti rakovině prsu a zároveň vstupenkami do cíle Avon Pochodu na Štvanici. „Naši kampaň podporují také finalistky České Miss a pokřtili jsme blok Deník Bojovnice. Inspirací pro vznik tohoto deníku byly příběhy pacientek s rakovinou prsu, které jsou členky Aliance žen s rakovinou prsu a Bellis Young and Cancer,“ doplňuje PR manažerka společnosti Avon Alena Pytlíčková.

Letošní kampaň vznikla ve spolupráci s agenturami Starcom MediaVest Group, Maxus a H1.cz. PR aktivity zastřešila společnost Avon a PR agentura Michala Čecha.

-stk-