Birell podpoří kampaní svůj CSR projekt Nezastavitelní

pátek, 06. května 2016, 16:11 Aktuality, Reklama MediaGuru

Nealkoholické pivo Birell podpoří kampaní svůj letošní CSR projekt „Nezastavitelní“. S ním chce značka nejen motivovat lidi k aktivnímu trávení času, ale i finančně pomoci handicapovaným k jejich sportovním aktivitám.

Unstoppable KV_hor

Jedenácti handicapovaným přispěje na handbiky, monoski či sledge běžky, výši příspěvků však ovlivní svým pohybem sami lidé. Stačí projít nebo projet speciální branou, která bude v létě putovat po Česku i Slovensku nebo navštívit jeden z checkpointů – Birellem vytipovaná a označená výletní místa. Za každého člověka, který daná místa navštíví, přispěje Birell 5 korun. „Chceme motivovat lidi, aby svůj volný čas trávili aktivně. Když se vydají k bráně Nezastavitelných, pomohou hned dvakrát. Jednak sobě tím, že sportují a také 11 Nezastavitelným, kteří neměli v životě takové štěstí,“ dodává manažerka značky Birell Veronika Hořáková.

Těžiště kampaně leží v online kanálech, offline komunikace bude probíhat prostřednictvím PR a lokálních médií, která podpoří outdoorové akce. Na projektu i kampani se podílela agentura Leo Burnett, digitální část komunikace zajišťuje agentura Striker Digital.

-stk-