Coca-Cola v Česku vrací tradiční skleněné lahve

úterý, 03. května 2016, 09:54 Aktuality, Marketing MediaGuru

Na český a slovenský trh se vrací řada tradičních skleněných lahví o velikosti 200 ml. Společnost Coca-Cola HBC to vysvětluje tím, že reaguje na preference spotřebitelů. V nových lahvích jsou k dispozici nápoje Coca – Cola, Coca – Cola Zero, Fanta Orange a Sprite.

Podle výsledků průzkumů spotřebitelského chování preferují spotřebitelé k jídlu v restauracích velikost lahve o objemu 330 ml, v kavárně nebo v baru dávají přednost menšímu balení o objemu 200 ml.

„S novou lahví o velikosti 200 ml, které uvádíme na český i slovenský trh, chceme jednoduše nabízet správnou velikost balení pro správnou příležitost,“ říká Zbyněk Chládek, ředitel marketingu Coca-Cola HBC ČR/SR.

Skleněná lahev společnosti Coca-Cola o objemu 200 ml, která má své místo i v Muzeu moderního umění v New Yorku, oslavila loni 100. narozeniny.

Coca_Cola

-mav-