Pepsi sází v globální kampani na emotikony

úterý, 03. května 2016, 15:45 Reklama MediaGuru

V globální kampani využívá Pepsi emotikony, objeví se na obalech i v TV a na internetu.

Více než 600 speciálně designovaných emotikonů budou dominovat globální kampani kolové značky Pepsi. Kampaň #PepsiEmoji poběží v rámci dlouhodobého konceptu „Řekni to s Pepsi“ na více než 100 trzích, nejdříve bude představena v Austrálii, Kanadě, Indii, Mexiku, Rusku a Thajsku, v průběhu roku následně i na dalších trzích, a to v rámci celého portfolia Pepsi – Pepsi, Pepsi Max, Diet Pepsi/Pepsi Light. Na jednotlivých trzích doprovodí globální kampaň lokální aktivity.

„Kampaň ,Řekni to s Pepsi‘ oslavuje univerzální propojení a komunikaci, kterou emotikony umožňují, s naším jazykem PepsiMoji, který bude letos ve světě původcem neočekávaných konverzací a dění, půjde až za hranice dosud předpokládaných zážitků,“ uvádí Carla Hassanová, viceprezidentka Global Brand Management společnosti Global Beverage Group, PepsiCo.

Kampaň poběží v televizi, outdooru a na internetu, propíše se i na obaly, merchandising či fotbalové stadiony. 

V digitálním prostoru bude uveden spot Origins, zobrazující původ PepsiMoji, a postupně ho doplní padesátka tematických záběrů, oslavující každodenní momentky či svátky jako „Den mrtvých“, „Perný den" či „Ranní budíček".

V televizi budou nasazeny dva 30s spoty, přičemž jejich delší verze budou uveřejněny na internetu.

Klíčové vizuály pro outdoor nafotil fotograf Ben Watts, pro online prostor pořídil záběry z ulice, doplněné emotikony, Daniel Arnold, jeden z nejsledovanějších pouličních fotografů na Instagramu. „Snažil jsem se o čisté, grafické a pravdivé fotografie, které okamžitě předávají pocit nebo myšlenku, v podstatě opravdový emotikon,“ dodává Arnold.

Klíčový vizuál pro outdoor, nafocený Benem Wattsem
Klíčový vizuál pro outdoor, nafocený Benem Wattsem

Na obalech si emotikony hrají se symbolem značky – trojbarevným glóbusem (viz úvodní obrázek). V létě přibude speciální merchandising v podobě limitované edici slunečních brýlí PepsiMoji, jejichž design vznikl ve spolupráci s návrhářem Jeremy Scottem. Kolekce zahrnuje šest druhů brýlí inspirovaných emotikony, jako jsou Kissy Face, Love, Smirk nebo Sunglasses.

Kolekce brýlí PepsiMoji od Jeremy Scotta
Kolekce brýlí PepsiMoji od Jeremy Scotta

Celou sérii emotikonů PepsiMoji bude možné stáhnout do klávesnice prostřednictvím aplikace PepsiMoji Keyboard App.

-stk-