Pivovar Zubr redesignuje vratné obaly i etikety

pondělí, 16. května 2016, 06:00 Aktuality, Marketing MediaGuru

Pivovar Zubr uvádí v polovině května do distribuce nové vratné lahve z dílny studia Fiala & Šebek. Spolu s novou lahví mění značka i etiketu, pivní korunku, šátečky a přepravky.

ZUBR_Lahve

Nový design lahví, který pracuje s embosovaným logem, má zvýraznit kvalitu produktů pivovaru a osobitost značky. „Nejde ale jen o samotný vzhled, který napomáhá jasné identifikaci značky. Chtěli jsme, aby nové lahve s sebou nesly benefity i pro koncové spotřebitele. A to se díky novému tvaru podařilo. Ti, kteří upřednostňují pití přímo z lahve, totiž jistě přivítají, že se díky novému ergonomickému tvaru lahev lépe drží, potěší je i fakt, že lahve jsou lehčí,“ říká Tomáš Pluháček, ředitel pivovaru Zubr. Specifický tvar hrdla, které je nyní delší, přispívá navíc k minimalizaci přístupu vzduchu do piva při plnění lahví.

Výměna lahví a přepravek proběhla jednorázově. Původní lahve a přepravky budou nadále vykupovány v souladu se zákonem, a to po dobu minimálně jednoho roku od jejich stažení z oběhu.

-stk-