Unilever uvádí v ČR značku přípravku na praní Surf

čtvrtek, 05. května 2016, 05:05 Aktuality, Marketing MediaGuru

Společnost Unilever vstupuje na český a slovenský trh pracích přípravků s novou značkou Surf. Jde o jednu ze značek společnosti Unilever s obratem vyšším než miliarda eur, podobně jako je tomu u Dove, Axe nebo Magnum. Její launch podpoří od června reklamní kampaň v televizi, na internetu a v místě prodeje. 

Značka Surf byla poprvé uvedena na trh v roce 1959, nyní jsou její produkty dostupné v některých zemích Evropy, v Latinské Americe, Asii, Austrálii i Africe. Ve své komunikaci využívá maskota Surfíka z mýdlové pěny, který má vnést do image značky hodnoty radosti a potěšení.

SurfTropical
Značka Surf bude uvedena ve třech formátech – v klasickém prášku na praní, tekutém gelu nebo v moderních kapslích.

 

Na tuzemském trhu bude nová značka k dostání v podobě klasického prášku na praní, tekutého gelu nebo v moderních kapslích, to vše ve třech variantách – pro barevné prádlo Tropical Lily & Ylang Ylang v růžovém balení s květinovými tóny a Iris & Spring Rose ve fialovém balení s kořenitým aroma, pro bílé White Orchid & Jasmine v modro-bílém balení s ovocnými podtóny.

Surf
Na trhu budou k dispozici tři varianty – Tropical Lily & Ylang Ylang, Iris & Spring Rose a White Orchid & Jasmine

 

Do nabídky ji zařadí většina obchodních řetězců a drogistických obchodů. 

-stk-