Březňák připravil ke Dni otců limitovanou edici

pátek, 17. června 2016, 13:18 Aktuality, Marketing MediaGuru

Pivo Březňák, jenž letos komunikuje kampaní vzdávající hold otcům – hrdinům, připravilo ke Dni otců limitovanou edici.

Limitovaná otcovská edice piva Březňák
Limitovaná otcovská edice piva Březňák

Limitovanou otcovskou edici lze zakoupit v obchodních řetězcích, kde je Březňák standardně k dostání. Na zadní etiketě je ponechán prostor pro vlastní vzkaz otcům. Až do 19. června – do Dne otců – je také možnost svého tátu pozvat do pop-up hospody na Letné, přímo pod kyvadlem, nebo do Zlaté Kovadliny v pražské ulici Komunardů.

Kampaň Naši hrdinové spustila značka Březňák v lednu letošního roku. Zamýšlí se v ní nad úctou k rodičům, kteří si s přibývajícím věkem mohou připadat tak trochu opomíjení a stranou od aktuálního dění. Oslovit chce generaci otců, a zdůraznit tak hodnoty staré školy, jakými jsou rozvážnost, tradice, poctivost, vztah k domovi, lidský přístup a ruční práce.

-stk-