Brýna je v ROI Hunter, platforma má novinky

pondělí, 27. června 2016, 09:23 Aktuality, Internet & Mobil MediaGuru

Novým obchodníkem společnosti ROI Hunter se stal Jan Brýna, který se zaměřuje především na mezinárodní klienty v rámci regionu Evropské unie. Brýna předtím pracoval v agenturách GroupM a Dentsu Aegis, kde vedl týmy zodpovědné za social a performance.

Jan Brýna, foto: ROI Hunter
Jan Brýna, foto: ROI Hunter

 

ROI Hunter také představila novou verzi své platformy, která je ještě více zaměřena na lead generation. Nově dokáže například tvořit publika podle interakce s reklamním formátem Lead ads (tedy například lidí, kteří nedokončili vyplnění formuláře) a zajišťuje automatizovaný zabezpečný přenos získaného leadu do klientského CRM.

Dalším novým nástrojem je propojování off-line a on-line prostředí a schopnost atribuce off-line konverzí. Zákazníci mohou přenášet off-line konverze do on-line světa.

Nová je také podpora tvorby tzv. carousel stories a práce se zákaznickými segmenty, například podle času stráveného na webu, množství navštívených stránek apod. Tento nástroj tzv. WCA3 (website custom audience) je v Česku nyní dostupný přes ROI Hunter platformu.

Ukázka carousel stories, zdroj: ROI Hunter
Ukázka carousel stories, zdroj: ROI Hunter

Dynamické reklamy lze vytvářet také na síti Instagram.

Ukázka image editoru, zdroj: ROI Hunter
Ukázka image editoru, zdroj: ROI Hunter

-mav-