Cannes: České agentury mají stříbrné a bronzové ceny

pondělí, 20. června 2016, 21:40 Reklama MediaGuru

Y&R boduje čtyřikrát v kategorii Print & Publishing, McCann získává bronz v kategorii Direct.

První vyhlašování vítězů letošního festivalu Cannes Lions přinesla čtyři ocenění pro české agentury. Agentury McCann Prague a Y&R získaly dvě stříbra a tři bronzy.

Agentura Y&R proměnila čtyři ze svých nominací v kategorii Print & Publishing. Dva stříbrné lvy získala za kampaň pro časopis Forbes, a to za art direction a corporate image & sponsorship. Dva bronzové za kampaň „Sami jsme byli uprchlíci“ pro UNHCR, kde byla oceněna v podkategoriích art direction a public health & safety, public sector & awareness messages.

Stříbrná kampaň pro Forbes

Forbes2

Forbes

Bronzová kampaň pro UNHCR

UNHCR_ElectricPole

UNHCR_CoalTrain

UNHCR

McCann Prague si za svou kampaň „Nakupujte tam, kam včely nechodí“ pro obchody Náš grunt odnesla bronz v kategorii Direct – retail, e-commerce, restaurants & fast food chains.

Obě dvě agentury se dostaly na shortlist i v dalších kategoriích. Y&R má tři želízka v ohni v kategorii Outdoor, McCann jedno v kategorii PR.

Oceněné české agentury k 21. červnu 2016

Agentura Počet přihlášek Bronz Stříbro Zlato, GP
Young & Rubicam 204 2 2
McCann 16 1
Fallon 7
Made by Vaculik 4
DDB 3
Ogilvy Group 3
Mustard 2
Passion Comm. 2
Underline 2
WMC Grey 2
Havas Worldwide 1
VCCP 1

-stk-