Soutěž Flema zahájila 11. ročník, přihlášky do 15.7.
Soutěž Flema Media Awards, která oceňuje nejlepší mediální kampaně a kreativní využití médií v Česku a na Slovensku, otevřela přihlášky por svůj 11. ročník. Přihlášeny mohou být práce, které byly realizovány na českém nebo slovenském trhu v období od 1. ledna 2015 do 30. června 2016. Přihlášky lze podávat do 15. července 2016. Shortlist bude oznámen na mezinárodní konferenci Flema Media Conference 16. září 2016 a vítězové budou slavnostně vyhlášeni 20. října 2016 v průběhu galavečera.
Soutěž oceňuje přihlašovatele a i zadavatele. Soutěží se v osmi kategoriích – v šesti kategoriích podle mediatypu (nejlepší využití TV, tisku, OOH, rádia, kinoreklamy a digitálních médií) a ve dvou průřezových (Nejlepší kampaň a Nejlepší malá kampaň). Zároveň se udělují ocenění Inovativní agentura a Inovativní zadavatel a Grand Prix za nejlépe hodnocenou kampaň.
Přihlásit kampaň do soutěže může kdokoli, kdo se podílel na jejím vzniku. „Přestože tradičně soutěží hlavně mediální agentury, zvyšuje se v posledních letech zájem ze strany digitálních a komunikačních agentur, médií a zejména samotných zadavatelů. Každoročně je napínavý i česko-slovenský souboj, jsme zvědaví, jestli Češi obhájí loňské těsné vítězství,“ uvedl Hynek Cimoradský, managing partner Flemedia, která soutěž pořádá.
Letošní konference, která se mimo jiné zaměří na témata programatického nákupu nebo efektivity kampaní v sociálních médiích a možností jejích měření, se uskuteční v pátek 16. září 2016 v hotel andel´s Prague.
Termíny 11. ročníkusoutěže
Uzávěrka přihlášek | pá | 15. 7. 2016 |
Porota I. kolo | - | 1. - 31. 8. 2016 |
Vyhlášení shortlistu / Konference FLEMA | pá | 16. 9. 2016 |
Galavečer | čt | 20. 10. 2016 |
-mav-