CZC.cz se v kampani spojuje s nápojem Big Shock!
Internetový obchod s výpočetní technikou a eletronikou CZC.cz vytvořil společnou kampaň se značkou energetických nápojů Big Shock!.
Kampaň „Nech se Shockovat!“ vznikla primárně na podporu osobních odběrů zdarma. Každý zákazník, který si objedná zboží v minimální hodnotě 500 korun, dostane do 31. července při osobním odběru plechovku Big Shock! Gold zdarma.
Akce je podpořena převážně v online médiích, na webu CZC.cz a na Facebook profilech obou partnerů. Doplňují ji online soutěže. Na sociálních sítích mohou fanoušci hrát o ceny jednak sdílením fotografie zachycující situace, kdy šokují sami sebe a sahají po plechovce Big Shock!, jednak ve vědomostních kvízech. Hraje se o ceny od CZC.cz, včetně chytrého mobilního telefonu Sony Xperia X Performance, jednak o drinky a tyčinky Big Shock!.
-stk-