Kreativu Tesco týmu v Ogilvy vede Jakub Mráz

pátek, 29. července 2016, 10:18 Aktuality, Reklama, Lidé MediaGuru

Novým kreativním ředitelem týmu Tesco agentury Ogilvy & Mather se stal Jakub Mráz. Do agentury přichází po dvou letech strávených ve střední Asii. Dříve vedl kreativní tým pražské agentury JWT, kde se věnoval značkám Orion, Jacob, Slevín a Interspar. Působil také v agentuře McCann-Erickson v západní Africe, stál jako kreativní ředitel u zrodu agentury Momentum. Svou kariéru zahájil v Lintasu.

Jakub Mráz, nový kreativní ředitel týmu Tesco v Ogilvy & Mather
Jakub Mráz, nový kreativní ředitel týmu Tesco v Ogilvy & Mather

Dále do týmu Tesco nastoupily na pozici account executive Sára Kolářová, Lenka Kotenová a Kateřina Kůrková.

Sára Kolářová, Lenka
Sára Kolářová, Lenka Kotenová a Kateřina Kůrková

Sára Kolářová má zkušenost z výzkumné agentury NMS Market Research, dva roky také pracovala v Kanadě. Vystudovala sociologii, kterou doplnila ročním studiem Entertainment Communication v Amsterdamu.

Lenka Kotenová se bude kromě maloobchodního řetězce Tesco starat i o Nadaci Leontinka nebo obchodní domy My. Nyní dokončuje studium na Vysoké škole ekonomické v Praze obor Arts management a nedávno se vrátila ze studijně-cestovního pobytu v USA a právě

Kateřina Kůrková získala zkušenosti v kosmetické společnosti Clarins. V současnosti dokončuje studium oboru Hospodářská politika na VŠE.

-stk-