Aktuality
Doporučované
Marketér Aleš Veselý se stává generálním ředitelem Sazky
Dosavadní marketingový ředitel Sazky Aleš Veselý nastupuje do čela společnosti. O jeho nástupci v marketingu se rozhodne v nejbližších týdnech.
Visa v kampani vybízí k bezkontaktním platbám
Ve vánoční kampani Visa připomíná, že i za dárky lze platit rychle a bezkontaktně.
Nej.tv má pohltit dvě telekomunikační a IPTV firmy
Nej.tv má získat kontrolu nad společnostmi itself a Telly CE, které operují na poli telekomunikačních a IPTV služeb.
Albert ve vánoční kampani opět peče, tentokrát bílé Vánoce
Albert se již tři roky po sobě spojuje ve vánoční kampani s postavou Darebáčka, který plní přání prostřednictvím pečení.
Visa na kreativu volí Wieden+Kennedy a Publicis
Visa si v globálním tendru vybrala na kreativu agenturu Wieden+Kennedy a skupinu Publicis Groupe.
Kukačky podruhé opět pořadem pátečního dne
Také druhý díl seriálu Kukačky se stal nejsledovanějším pořadem pátečního večera a rovněž celého dne. Sledovalo ho opět 1,58 mil. diváků starších 15 let.
Výměna manželek ve středu vítězem s více než milionem
Další díl pořadu Výměna manželek zhlédlo v průměru víc než milion diváků, což byl nejlepší výsledek středečního večera po 20:00.
Tváří vánoční kampaně Penny jsou čeští dodavatelé
Vánoční kampaň Penny Marketu se nese v duchu tradičních českých Vánoc a vystupují v ní zaměstnanci českých dodavatelů.
Vodafone reaguje na nenávistné komentáře k vánoční kampani
Nenávistné komentáře namířené na dětské protagonisty letošní vánoční kampaně Vodafone odmítá.
Závěrečný díl minisérie Božena zhlédlo 1,7 mil. diváků
Poslední díl minisérie Božena sledovalo 1,71 mil. diváků starších 15 let (podíl 37 %), což byl opět nejlepší výsledek večera a celého nedělního dne.
TV Nova v lednu nasadí nový seriál Anatomie života
Televize Nova brzy do svého vysílání zařadí nový seriál Anatomie života.
Slunečná ve čtvrtek večer na čele, Ordinace s milionem
Další díl seriálu Slunečná se stal nejsledovanějším čtvrtečním pořadem po 20:00, sledovalo ho 1,2 mil. diváků (15+). Na hranici milionu diváků dosáhla i Ordinace v růžové zahradě.
Slunečná lídrem ve čtvrtek večer, Ordinace s milionem
Další díl seriálu Slunečná zhlédlo 1,2 mil. diváků starších 15 let, což byl nejlepší výsledek čtvrtečního večera po 20:00. Na milion diváků dosáhla i Ordinace.