Rajec v nové kampani spojuje přírodu s městem

úterý, 12. července 2016, 10:07 Aktuality, Reklama MediaGuru

Značka Rajec komunikuje od června novou kampaní „Rajec v pohybu“. Navazuje s ní na dlouhodobý komunikační koncept, který ukazuje panensky čistou přírodu Rajecké doliny a její obyvatele. S novým spotem, s nímž cílí na aktivní spotřebitele ve věku 20 až 40 let, je příroda přenesena do městského prostředí.

Nadlinková kampaň je plánována do konce července, a to v televizi a na internetu. Podlinkové aktivity poběží až do září. Komunikace probíhá v místě prodeje, připravena je také limitovaná edice etiket.

Limitovaná edice etiket značky Rajec
Limitovaná edice etiket značky Rajec

Kromě toho se značka zapojuje do běžeckých a cyklistických eventů, jako je Runtour či Kolo pro život.

Pod kampaní je podepsána agentura Kaspen/Jung von Matt. Produkci zajistila společnost Bistro films. Režie se ujala Jasmina Blaževič.

-stk-