Společnost Total uspořádala u příležitosti oslavy 25. výročí působení v České republice na francouzské ambasádě slavnostní galavečer. Akce se účastnili hlavní evropští i čeští zástupci společnosti Total, francouzský velvyslanec Jean-Pierre Asvazadourian a obchodní partneři, mj. guvernér ČNB a zástupci Ministerstva průmyslu a obchodu ČR. Celý večer byl laděn do francouzského stylu od gastronomie až po kulturní program.
Zprava: Benoit Luc, ředitel divize marketingu a služeb pro Evropu, Total SA, rozkrajuje čokoládový dort připomínající 25. výročí společnosti Total v ČR. V krájení mu zdatně sekunduje francouzský ambasador Jean-Pierre Asvazadourian. Zleva: Benoit Luc, ředitel divize marketingu a služeb pro Evropu, Total SA; Paolo Fiaschi, Aviation Manager pro Evropu, Air Total International; Josef Gros, Commercial Sales and Aviation Manager, pro Českou republiku, Total; Martin Černý, člen představenstva MR Trading. Martin Pospíšil, ředitel Odboru zahraničně-ekonomických politik; francouzský ambasador Jean-Pierre Asvazadourian; herečka Chantal Poullain a Vladimír Bärtl, náměstek ministra průmyslu a obchodu, který řídí sekci Evropské unie a zahraničního obchodu.
Úvodní díl seriálu Anatomie života sledovalo 952 tis. diváků 15+, byl to druhý nejlepší výsledek večera. Na čele tak zůstává Slunečná s 1,26 mil. diváků.
Praha uvedla informační web o očkování proti covid-19. Je základním nástrojem informační kampaně, kterou v průběhu února doplní i vizuály připravené agenturou DDB Prague.
Marketér Aleš Veselý se stává generálním ředitelem Sazky
Dosavadní marketingový ředitel Sazky Aleš Veselý nastupuje do čela společnosti. O jeho nástupci v marketingu se rozhodne v nejbližších týdnech.
pondělí 25. ledna 2021
Visa v kampani vybízí k bezkontaktním platbám
Ve vánoční kampani Visa připomíná, že i za dárky lze platit rychle a bezkontaktně.
sobota 12. prosince 2020
Nej.tv má pohltit dvě telekomunikační a IPTV firmy
Nej.tv má získat kontrolu nad společnostmi itself a Telly CE, které operují na poli telekomunikačních a IPTV služeb.
pátek 25. září 2020
Albert ve vánoční kampani opět peče, tentokrát bílé Vánoce
Albert se již tři roky po sobě spojuje ve vánoční kampani s postavou Darebáčka, který plní přání prostřednictvím pečení.
pondělí 2. listopadu 2020
Visa na kreativu volí Wieden+Kennedy a Publicis
Visa si v globálním tendru vybrala na kreativu agenturu Wieden+Kennedy a skupinu Publicis Groupe.
sobota 5. prosince 2020
Kukačky podruhé opět pořadem pátečního dne
Také druhý díl seriálu Kukačky se stal nejsledovanějším pořadem pátečního večera a rovněž celého dne. Sledovalo ho opět 1,58 mil. diváků starších 15 let.
sobota 16. ledna 2021
Výměna manželek ve středu vítězem s více než milionem
Další díl pořadu Výměna manželek zhlédlo v průměru víc než milion diváků, což byl nejlepší výsledek středečního večera po 20:00.
čtvrtek 21. ledna 2021
Tváří vánoční kampaně Penny jsou čeští dodavatelé
Vánoční kampaň Penny Marketu se nese v duchu tradičních českých Vánoc a vystupují v ní zaměstnanci českých dodavatelů.
pondělí 16. listopadu 2020
Vodafone reaguje na nenávistné komentáře k vánoční kampani
Závěrečný díl minisérie Božena zhlédlo 1,7 mil. diváků
Poslední díl minisérie Božena sledovalo 1,71 mil. diváků starších 15 let (podíl 37 %), což byl opět nejlepší výsledek večera a celého nedělního dne.
pondělí 25. ledna 2021
TV Nova v lednu nasadí nový seriál Anatomie života
Televize Nova brzy do svého vysílání zařadí nový seriál Anatomie života.
středa 6. ledna 2021
Slunečná ve čtvrtek večer na čele, Ordinace s milionem
Další díl seriálu Slunečná se stal nejsledovanějším čtvrtečním pořadem po 20:00, sledovalo ho 1,2 mil. diváků (15+). Na hranici milionu diváků dosáhla i Ordinace v růžové zahradě.
pátek 15. ledna 2021
Slunečná lídrem ve čtvrtek večer, Ordinace s milionem
Další díl seriálu Slunečná zhlédlo 1,2 mil. diváků starších 15 let, což byl nejlepší výsledek čtvrtečního večera po 20:00. Na milion diváků dosáhla i Ordinace.
pátek 22. ledna 2021
Třetí díl minisérie Božena byl znovu nedělní jedničkou
Třetí díl minisérie Božena sledovalo v průměru 1,59 mil. diváků 15+. Pořad se znovu stal nejsledovanějším v neděli večer i po celý nedělní den.
pondělí 18. ledna 2021
Ikea v kampani upozorňuje na problém domácího násilí
Nejnovější kampaní reaguje Ikea na rostoucí výskyt domácího násilí. Součástí budou i interaktivní instalace ve třech obchodních domech.
čtvrtek 12. listopadu 2020
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.