ČS láká náborovou kampaní na výhody velké firmy

čtvrtek, 11. srpna 2016, 11:01 Aktuality, Reklama MediaGuru

Česká spořitelna láká ve své náborové kampani nové zaměstnance na výhody velké firmy. Soustředí se v ní na pět klíčových odvětví - kariéra v IT, na pobočce, v korporátním bankovnictví, v klientském servisu a příležitosti pro studenty. 

„Kampaň ukazuje, co všechno je možné dělat i získat ve velké bance. Česká spořitelna rozvíjí nadání svých zaměstnanců, vzdělává je a poskytuje jim prostor, kde mohou uplatnit svoje zkušenosti,“ říká Martin Grau, manažer náboru České spořitelny.

CS_1

CS_2

CS_3

Kampaň je k vidění především v pražském metru na lince metra C, kde má na zastávce Budějovická banka svou centrálu. Dále využívá náborový web www.velkemoznosti.cz s příběhy všech účastníků i souhrnem pracovních pozic, které České spořitelna nabízí. Dále budou formou osmi videí zaměstnanci prozrazovat, proč je v největší české bance práce baví.

Produkčně kampaň zpracovala agentura Young & Rubicam.

-stk-