Flema hlásí nárůst přihlášek, nejvíce má MediaCom

úterý, 16. srpna 2016, 07:55 Aktuality, Reklama MediaGuru

Do jedenáctého ročníku soutěže Flema Media Awards, která oceňuje nejlepší mediální kampaně a kreativní využití médií v Česku a na Slovensku, se přihlásilo 60 kampaní, tedy téměř o 50 % více, než v uplynulém roce.

Celkem se přihlásilo 25 společností (18 z Česka a 7 ze Slovenska). Nejvíce přihlášek zaslala agentura MediaCom (9), v těsném závěsu pak Vivakidivize Starcom (8) a slovenská Starmedia Co. (7).

Přihlašovatelé ČR
MediaCom Praha 9
Starcom Mediavest Group 8
Triad Advertising 4
McCann Prague 3
Jandl Praha 2
MEC Czech 2
Mindshare 2
Outbreak 2
PHD 2
Plzeňský Prazdroj a.s. 2
Radiohouse 2
Zaraguza CZ 2
Attention!Media 1
Carat Czech Republic 1
Inspiro 1
Made by Vaculík 1
Savencia SK 1
ZenithOptimedia Group 1
Přihlašovatelé SR
Starmedia Co. 7
MEC Slovakia 2
MediaCom Bratislava 1
Mindshare Slovakia 1
OMD Slovakia 1
UNIQA poisťovňa 1
Universal McCann Bratislava 1

Z pohledu kategorií je letos nejnabitější kategorie Nejlepší využití digitálních médií a Nejlepší malá kampaň (obě 14 přihlášek), následovány kategorií Nejlepší využití OOH (11). Výrazně se zvýšil i počet „nemediálních“ agentur, který je letos polovina - 7:14 mediálních.

Soutěží se v osmi kategoriích – v šesti kategoriích podle mediatypu (nejlepší využití TV, tisku, OOH, rádia, kinoreklamy a digitálních médií) a ve dvou průřezových (Nejlepší kampaň a Nejlepší malá kampaň). Zároveň je udělováno ocenění Inovativní agentura a Inovativní zadavatel a Grand Prix za nejlépe hodnocenou kampaň vůbec.

První kolo poroty probíhá v srpnu a shortlist bude oznámen na konferenci Flema Media Conference 16. září 2016. Vítězové budou oznámeni 20. října 2016 v průběhu slavnostního galavečera.

-mav-