Flema letos o TV mixu, programatiku či youtuberech

pondělí, 22. srpna 2016, 07:05 Aktuality, Internet & Mobil, Reklama, TV MediaGuru

Letošní konference Flema Media Awards, kterou pořádá společnost Flemedia, se uskuteční v pátek 16. září v pražském hotelu Andel´s Prague. Letošními tématy budou youtubeři a sociální média, programatická reklama, optimální TV mix či tradiční inspirace z Cannes.

Program konference Flema Media Awards 2016

Sociální média

Vy ještě nemáte svého Youtubera??! A potřebujete ho vůbec??

Digitální život (Tomáš Pflanzer, Head of Digital Nielsen-Admosphere) Jak nyní vypadá český digitální život? Co se za poslední rok změnilo? Které kanály mají rády jaké cílové skupiny? Utíkají mladí skutečně z Facebooku? A když ano, tak kam? Dají Češi na influencery? Jaká je jejich skutečná síla? Zkušenosti z první ruky (Dorota Kajfoszová a David Daneš, O2) Jak pracujeme s influencery v O2? Ukážeme vám příklady konkrétních kampaní od Instagramu až po Pokémony i pár pikošek ze spolupráce s českými influencery. Influencer jako lajkonoš nebo černá můra (Martin Pistulka, Head of Content, Bubble) Bez influencerů to nejde, ale s nimi to také není vždycky úplně jednoduché. Každopádně je spousta způsobů, jak s nimi spolupracovat a vytvářet skvělý obsah pro různé klienty a za různých podmínek. Trocha know how a zkušeností z Bubble a BSNAPu. Jak získat přízeň Youtubera a být pro něj víc, než jen další z mnoha značek využívající jeho vliv, budeme diskutovat s Jonášem alias Johny Machettou.

TV reklama

Jak zvolit optimální channel mix pro vyjednávání ročních podmínek v TV?

Je efektivnější použít pouze jednu TV nebo všechny na trhu? Jaký je význam menších hráčů a jak vůbec definovat efektivitu? Jaká KPI´s lze použít a jaký mají vliv na změny channel mixu?  Jak pracovat s více cílovými skupinami v rámci jedné garance? A vyplatí se vůbec garantovat rozpočet? Co garantují TV? Tyto i další otázky, které si pokládají zadavatelé před každoročním jednáním o ceně, budou diskutovat zástupci mediálních agentur (Petr Lágner, CEO Zenith Optimedia), TV (Vladimír Pořízek, výkonný ředitel FTV Prima, Jan Vlček, obchodní ředitel CET21 a Michaela Vasilová, managing director Atmedia) i zadavatelů (hosté v jednání). Jak ovlivní délka spotu a kreativita výsledky TV kampaně? Představíme výsledky výzkumu Colourmind využívajícího barvově-slovních asociací speciálně realizovaného pro Flemedii. Můžete se těšit na exkluzivní informace o vnímání více než 50 reklam ze vzorku N=500 respondentů v ČR, které změní váš pohled na plánování TV kampaní. Vlastimil Dejl, Engage Hill a Hynek Cimoradský, managing partner Flemedia

Programmatic

Proč platit za něco, co nelze změřit? Všichni o tom mluví, ale kdo ví, co to je a kam to kráčí? Představíme výhody i úskalí programatiku, a jak k této formě nákupů médií v současnosti přistupovat nejefektivněji. Podíváme se na konkrétní příklady a ukázky z praxe a porovnáme situaci na českém trhu s nejnovějším vývojem ve světě. Roman Stolejda - Managing Director Programmatic Media

Rozhlasová reklama

Audio 2.0 - jak může rádio zvýšit efektivitu internetových kampaní Prezentace se zaměří na praktické ukázky kampaní, kde audio reklama významně zvýšila výkon internetové reklamy, to vše optikou běžných digitálních metrik, v prostředí českého mediálního trhu, s běžně dostupnými reklamními nástroji a technikami. Petr Uchytil - ředitel strategického marketingu Lagardere Active ČR

Inspirace

Cannes Lions 2016 – nechte se inspirovat!   Přehlídka letošních vítězných prací nejprestižnějšího festivalu marketingu a reklamy Cannes Lions očima jednoho z jejích porotců v kategorie Media.

Více informací najdete zde, registrace je možná zde.

-mav-