Albert k 25. výročí spouští věrnostní kampaň a soutěž

úterý, 27. září 2016, 06:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

Společnost Ahold, která provozuje síť supermarketů a hypermarketů Albert, slaví 25 let svého působení na českém trhu. U této příležitosti spouští věrnostní kampaň s pečícími formami Berndes a soutěž o kuchyně Oresi. 

Věrnostní kampaň potrvá od 28. září do konce ledna. Mechanismus bude stejný jako u předchozích kampaní, tedy za každých 200 korun nákupu získají zákazníci jeden bod, za 30 bodů získají slevu na zmíněné formy. Ke každé zakoupené formě navíc obdrží 10% slevu na nákup kuchyní Oresi a kuchyňských spotřebičů Beko.

Vizual202520let

Celkem 25 kuchyní Oresi jsou také hlavní výhrou v soutěži. Úkolem je upéct specialitu v jedné z pečicích forem Berndes, následně ji vyfotit a registrovat se do soutěže on-line. Všichni soutěžící dostanou možnost předvést své výtvory Zdeňku Pohlreichovi.

Ahold otevřel svou první prodejnu v Jihlavě, ještě pod názvem Mana, v červnu roku 1991.. Před koncem milénia už mohli zákazníci chodit do supermarketů s názvem Albert. V roce 2005 převzal Ahold na českém trhu 57 prodejen společnosti Julius Meinl, před dvěma lety pak došlo k akvizici obchodů řetězce Spar. Aktuálně čítá síť supermarketů a hypermarketů Albert více než 300 obchodů ve všech krajích České republiky.

-stk-