Bauer a Prima zavádějí interaktivní titul Ano, šéfe!

středa, 14. září 2016, 07:39 Aktuality, Tisk, TV MediaGuru

Kulinární časopis Ano, šéfe!, který Bauer Media připravuje ve spolupráci s televizí Prima a agenturou Solootions, čerpá z pořadů se Zdeňkem Pohlreichem. První číslo čtvrtletníku vychází ve středu 14. září v nákladu 50 tisíc výtisků a má 68 stran. Cena časopisu je 45 Kč.

V každém čísle najdou čtenáři kromě receptů i tipy na restaurace a zajímavosti v jejich okolí. Především ale časopis představí vždy čtyři restaurace, které prošly pořadem „Ano, šéfe“. Četba magazínu má být do značné míry interaktivní – čtenáři si budou moci do svého chytrého telefonu nahrát QR kódy z časopisu, a ty je přesměrují na videa z pořadů Zdeňka Pohlreicha.

„Jsem přesvědčený, že tento inovativní koncept bude pro čtenáře lákavý. Tón Šéfových výroků, se kterými se čtenář setkává, zůstává v časopise autentický,“ říká Aleš Pýcha, marketingový ředitel FTV Prima.

„Věřím, že propojení tištěného média s pořady Zdeňka Pohlreicha si čtenáře získá nejen jeho tradičními hláškami a chutnými recepty, ale také hravou komiksovou grafikou,“ uvedla Dana Vachtlová, publisherka vydavatelství Bauer Media.

Po měsíčníku Prima vychytávky jde o druhý společný projekt TV Prima s vydavatelstvím Bauer Media.

Titul_Ano_sefe

 

-mav-