Do Creative Docku přišli Šturm, Jarolím a Vakrman

středa, 07. září 2016, 12:03 Aktuality, Marketing, Lidé MediaGuru

Do Creative Docku, který staví firmy pro české i mezinárodní korporace, nastoupil Daniel Šturm, Libor Jarolím a Tomáš Vakrman. Šturm nastoupil jako projektový lídr, Jarolím se bude starat o digitální marketing a Vakrman bude analyzovat Big data. Creative Dock také hledá nové šéfy pro projekty, které zde vznikají.

Před svým nástupem do Creative Docku působil Daniel Šturm dva roky ve vedení marketingu Home Creditu. Předtím šest let vedl marketing v České spořitelně. Zkušenosti má také z marketingu médií, konkrétně v televizi Nova a na rádiu Evropa 2.

Daniel Šturm
Daniel Šturm

Libor Jarolím před nástupem do Creative Docku pracoval ve společnostech Tutor a Storyous. V digitálním marketingu se pohybuje od roku 2009. V Creative Docku šéfuje digitálnímu marketingu a jeho úkolem bude vytvořit a vést vlastní tým zodpovědný za tuto oblast.

Libor Jarolím
Libor Jarolím

Tomáš Vakrman v minulosti pracoval pro Národní ekonomickou radu vlády a pro e-shop s módou Zoot, kde měl na starosti hi-tech sekci. Další zkušenosti nabral jako business analyst a konzultant ve společnostech Accenture a Ernst & Young. V Creative Docku je součástí Big data týmu, který vede Miroslav Esser.

Tomáš Vakrman
Tomáš Vakrman

V Creative Docku se v současné době chystají nové projekty v energetice, bankovnictví, pojišťovnictví a automobilovém průmyslu, jak na národní, tak mezinárodní úrovni. Právě do čela těchto a dalších projektů hledá Creative Dock nové lidi. Více informací o nových pozicích můžete nalézt zde.

-stk-