Kantar uvede dvě nové značky, sjednotí identitu

pondělí, 12. září 2016, 07:05 Aktuality, Výzkum MediaGuru

Výzkumná společnost Kantar uvádí novou korporátní identitu, jak své mateřské značky, tak i rodiny svých 12 značek. Cílem je sjednotit jejich vzhled.

Značky, které v minulosti nenesly branding společnosti Kantar, budou sjednoceny společným jménem Kantar a novým společným písmem. Například: TNS a Millward Brown se nyní stanou Kantar TNS a Kantar Millward Brown. Jedinou výjimkou je Lightspeed GMI, ze kterého se nyní stává Lightspeed.

Připravuje se také rozšíření portfolia expertních značek o Kantar Public (veřejná správa) a Kantar Consulting (marketingové a obchodní konzultace).

Další změnou bude propojení globálních operačních kapacit do jediné, kterou bude společnost využívat pro sdílené služby v oblasti HR, financí a IT.

-mav-