LMC propaguje aplikaci Práce za rohem

neděle, 11. září 2016, 21:33 Aktuality, Reklama MediaGuru

Společnost LMC, provozovatel kariérních portálů, v nové kampani podporuje svou aplikaci Práce za rohem, umožňující hledat zaměstnání poblíž domova.

Kampaň, jež běží v televizi, na internetu a v pražském metru, se soustředí na nepříjemnosti, jež se pojí s dlouhým dojížděním do práce. „Ve spotech jsme vsadili na osvědčeného záporného hrdinu, kterého jste mohli vidět na jaře v kampani pro Jobs.cz,“ vysvětluje Aleš Křivánek z agentury Outbreak, která je pod kampaní podepsána.

„Záporák ztělesňuje nepříjemnosti, které mě na dojíždění štvou. V jednom spotu tak ,zahřejvá místečko na dlouhou cestu do práce', v druhém mě upozorňuje ,že nemám čas se vidět s děckama’,“ doplňuje Křivánek.

Scénáře a texty vznikaly v Outbreaku pod rukama Jakuba Smoljaka, který je idea makerem celého konceptu. Spoty režíroval opět Jan Látal v produkci MasterFilm a animaci aplikace připravila společnost Playou. Online část kampaně naplánovala a realizuje agentura Fragile media.

-stk-