Měsíčník Interview prodal 20 tisíc, nejvíc od startu

čtvrtek, 15. září 2016, 08:00 Aktuality, Tisk MediaGuru

Měsíčník Interview dosáhl po roce a půl své existence prodejů ve výši 19 843 kusů (ABC ČR, 7/2016). To je zatím nejlepší výsledek časopisu od jeho startu. Rostoucí prodeje přičítá vydavatelství zvýšení pultového prodeje, nárůstu předplatného a speciálních balíčků Instinkt + Interview prodávaných ve vybraných trafikách. Pomáhat má i propojení s eventy Magnesia Litera, Festival Spisovatelů, Febiofest nebo Týden vědy a techniky Akademie věd.

Vydavatelství Empresa Media se proto rozhodlo přihlásit i do výzkumu měření čtenosti Media projekt. Tam je nově také čtrnáctideník Exkluziv (čtenost 77 tisíc). Celková čtenost titulů Empresy dosahuje podle Media projektu 746 tis. čtenářů.

„O síle konceptu časopisu Interview jsme od začátku nepochybovali,“ uvedl předseda představenstva Médea a Empresa Media Jaromír Soukup.

Letní novinkou je pak změna periodicity časopisu Sedmička Křížovky, který se stal z občasníku dvouměsíčníkem a vstoupil do auditu prodaného nákladu ABC ČR. Prvním auditovaným číslem bylo letní vydání Sedmička Křížovky s prodaným nákladem 28 830 kusů.

Titulka Interview_07_2016

-mav-