O2 podpoří nabídku pro předplacené karty

čtvrtek, 08. září 2016, 10:28 Aktuality, Reklama MediaGuru

Operátor O2 startuje reklamní kampaň na podporu nové nabídky pro předplacené karty, s níž budou zákazníci platit pouze za dny, kdy ze svého telefonu zavolají či se připojí k internetu. S tzv. předplaDENkou zaplatí v tento den 20 korun, za které potom budou moci volat neomezeně a do všech sítí.

„Při průzkumech jsme zjistili, že volání s předplacenou kartou v sobě doposud mělo několik strašáků, jako je obava do jaké sítě zákazník volá, jak často a jak dlouhý jeho hovor je. Naše nová nabídka všechna tato omezení odstraňuje, z čehož jsme vycházeli i při tvorbě komunikačního konceptu,“ popisuje Jiří Caudr, ředitel marketingové komunikace ve společnosti O2.

Kampaň se objeví v televizi, tisku, outdooru a na internetu. 

Kampaň připravil interní kreativní tým O2, produkci zajistilo Soft Pillow Productions pod vedením režiséra Paula Boyda. Komunikaci na internetu připravil online tým z O2. Mediální prostor zajišťuje agentura Médea.

-stk-