Pojišťovna ČS spouští kampaň s rodiči hrdiny
Pojišťovna České spořitelny spustila v novém komunikačním konceptu podzimní marketingovou kampaň na Flexi životní pojištění. Z dětské perspektivy zobrazuje rodiče jako neohrožené hrdiny. Zároveň podporuje produktovou nabídku – dvojnásobnou výplatu sjednané částky v případě infarktu myokardu.
„Pozitivní komunikace se již stala esencí naší značky Flexi. Také nový komunikační koncept ‚Hrdina pro svoji rodinu‘ v pozitivním duchu upozorňuje na vážné životní situace. Zvolili jsme rodinný svět, ve kterém rodiče pro své děti představují bezpečí a jsou pro ně až akčními hrdiny. A pro případ, že to tak ve skutečnosti není, je tu pojistka Flexi,“ komentuje kampaň v novém konceptu Světla Košková, vedoucí oddělení marketingu a PR Pojišťovny České spořitelny, a doplňuje: „Důležitá pro nás byla také vazba na předchozí komunikační koncept. Myslím, že perspektivní vtípky vhodně navazují na dosavadní koncept dvojsmyslů.“
Kampaň poběží až do 13. listopadu v televizi a na internetu. Doplní ji i PR aktivity v tisku a on-line médiích.
Pod kreativním konceptem je opět podepsána agentura Rust, Klemperer.
-stk-