Superbrands: Nivea je nejpopulárnější značkou
Celosvětový program Superbrands, jenž hodnotí a oceňuje obchodní značky, představil nejúspěšnější značky roku 2016.
Právo užívat pečeť kvality Superbrands si odneslo 54 firem, z nichž 37 získalo titul Consumer Superbrands a 17 titul Business Superbrands. Již podruhé byla také vyhlášena tzv. Superson neboli Superbrands Osobnost roku, stala se jí rychlobruslařka a reprezentantka v silniční cyklistice Martina Sáblíková. Speciální cenu veřejnosti Superbrands Most Popular Brand získala značka Nivea. Ocenění Superbrands Honorary patří neziskové organizaci Dobrý Anděl.
Superbrands 2016 - Business & Consumer Brands
Business (17) |
Consumer (37) |
Arriva | Albatros |
Boomerang Publishing | Benu |
Erste Factoring | Brit |
Erste Leasing | Carlson |
Event Arena | CCC |
Geco | Crystalex |
Golem | Dedra |
Orbix | Delikomat café+co |
Pražská plynárenská | Divadlo na Vinohradech |
Reda | dm drogerie markt |
Salinen Praha | Dormeo |
Soudal | eiffel optic |
SWS R | Electro World |
Uniqa | Evropa 2 |
University of New York in Prague | Fruitisimo |
Vega Tour | Geco |
Víno Hruška | Kaufland |
Kores | |
Kubík | |
Lagris | |
Lidl | |
Manner | |
Marianne | |
Mary Kay | |
mBank | |
Mountfield | |
NN Životní pojišťovna | |
Pandora | |
PRE Pražská energetika | |
Prima Cool | |
RE/MAX | |
SCANquilt | |
Schneider | |
Sephora | |
T-Mobile | |
Vileda | |
Yves Rocher |
Značky se do programu nehlásí, ale jsou vybírány na základě tříkolového nezávislého poměřování napříč několika desítek kategorií. Při hodnocení je brán zřetel na preference zákazníků a odborné poroty Brand Council.
-stk-