Superbrands: Nivea je nejpopulárnější značkou

pátek, 23. září 2016, 10:05 Aktuality, Marketing MediaGuru

Celosvětový program Superbrands, jenž hodnotí a oceňuje obchodní značky, představil nejúspěšnější značky roku 2016. 

Oceneni_Superbrands_2016_group_res

Právo užívat pečeť kvality Superbrands si odneslo 54 firem, z nichž 37 získalo titul Consumer Superbrands a 17 titul Business Superbrands. Již podruhé byla také vyhlášena tzv. Superson neboli Superbrands Osobnost roku, stala se jí rychlobruslařka a reprezentantka v silniční cyklistice Martina Sáblíková. Speciální cenu veřejnosti Superbrands Most Popular Brand získala značka Nivea. Ocenění Superbrands Honorary patří neziskové organizaci Dobrý Anděl.

Superbrands 2016 - Business & Consumer Brands

Business (17)

Consumer (37)

Arriva Albatros
Boomerang Publishing Benu
Erste Factoring Brit
Erste Leasing Carlson
Event Arena CCC
Geco Crystalex
Golem Dedra
Orbix Delikomat café+co
Pražská plynárenská Divadlo na Vinohradech
Reda dm drogerie markt
Salinen Praha Dormeo
Soudal eiffel optic
SWS R Electro World
Uniqa Evropa 2
University of New York in Prague Fruitisimo
Vega Tour Geco
Víno Hruška Kaufland
Kores
Kubík
Lagris
Lidl
Manner
Marianne
Mary Kay
mBank
Mountfield
NN Životní pojišťovna
Pandora
PRE Pražská energetika
Prima Cool
RE/MAX
SCANquilt
Schneider
Sephora
T-Mobile
Vileda
Yves Rocher

Značky se do programu nehlásí, ale jsou vybírány na základě tříkolového nezávislého poměřování napříč několika desítek kategorií. Při hodnocení je brán zřetel na preference zákazníků a odborné poroty Brand Council.

-stk-