ČP kampaní se záškodníky podpoří pojištění majetku
Od října do listopadu bude Česká pojišťovna komunikovat své nové pojištění Můj majetek. Kampaní, jež cílí na lidi ve věku 30 až 55 let, provází kreslené postavičky záškodníků. „Chmatáci“ podpoří pojištění domácnosti, „Velká voda“ pojištění nemovitosti a „Denblbec“ odpovědnostní pojištění.
Kampaň bude nasazena v kině, tisku, outdooru a na internetu a sociálních sítích. Spot bude k vidění v kinech sítě CineStar. Na internetu se objeví na iDnes.cz, Seznam.cz, Stream.cz, iVysílání.cz nebo YouTube. Velkoformátové venkovní plochy budou umístěny ve velkých městech po celé republice, CLV i v malých městech. Postavičky budou instalovány i v obchodních domech či na zastávkách MHD. V tisku využije Česká pojišťovna například falešnou obálku deníku Metro nebo atypické inzeráty, kdy budou postavičky zasazeny kontextuálně přímo v článcích.
Pod kampaní je podepsána agentura Young & Rubicam.
-stk-